مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

منِ آرمانی

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲ ق.ظ

نشستم تو خیال آسوده ام فکر کردم آرمانی ترین شکل من، چیه و مشغول چه کاریه؟


من رویایی من، تو 22 سالگی ازدواج کرده. 25 سالگی اولین بچه شو بدنیا آورده. دومی رو تو 28 سالگی.

خونه مون شماله. یه بافت زندگی روستایی و شهری رو باهم داریم. یعنی اصولش شهریه ولی رنگ و طعم دکور روستایی داره.

صبح به صبح تخم مرغ جمع میکنم و کشاورزی میکنم و آشپزی میکنم و با بچه ها گردش میرم. مادری میکنم. به مادری ام افتخار میکنم.

تو 30 سومین بچه رو هم میارم و دو سال بعدش، با کمپرمون سفر رو شروع میکنیم.


واقعا چیزی جز این، آرزوی من از دنیا نیست.

نه موفقیتای اجتماعی میخوام نه زن مستقل بودن.

آرمان من همینقد روی زمینه اما بهش نرسیدم.

  • ۰۳/۰۱/۲۲
  • ۲۵ نمایش

نظرات (۲)

چقد قشنگ و رؤیایی و بامزه......🥲🤩😍

حقیقتش اینه که همه همینطورن 

خوشبختی آدم رو از جاه طلبی باز می داره ....

من اگه به کسی که دوسش داشتم رسیده بودم حتی دیپلم هم نمی گرفتم چه برسه که برم دانشگاه .....

چون آدم وقتی یه نفر دوستش داشته باشه و بهش امنیت بده و احساس خوشبختی کنه دیگه احساس نیاز نمی کنه که موفق بشه یا مهارت یا بگیره تا بتونه مورد توجه قرار بگیره 

 

من فکر می کنم دنیا رو آدم هایی ساختن که احساس خوشبختی نمی کردن

مجبور شدن سخت درس بخونن ، ساختمان ببرن بالا ،اختراع کنن ، مقاله بنویسن ، شعر بگن 

 

وگرنه کسی که احساس خوشبختی می کنه تو یه آلونک هم راحته و اصلا احساس نیاز نمی کنه به پیشرفت

پاسخ:
پیشرفت چیه؟
اینکه حتما درس بخونی؟
سر کار بری؟
کیا دنیا رو چرخوندن؟
مدیران؟ سیاستمداران؟
یا مردم معمولی؟

فکر میکنم تو این بخش باهم متفق القول نباشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی