مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

رفت جوانی از کف

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲ ب.ظ
پارسال که رفتم موهامو پیش رفیقم رنگ کنم ، گفت موهات سفید شده. گفتم گم شو
گفت به خدا!
باورم نشد.
موی سفیدمو کند گذاشت روی پام.
خیلی ناراحت شدم.
ولی چون همون یه دونه بود، گفتم از دست خدا در رفته :))
امشب تو توالت ، اون جلوی سرم.وی سفیدو دیدم که خودنمایی میکرد.
از اون لحظه،فاکینگ زندگی شده ورد زبونم...
تو 29 سالگی موهام سفید شد.
تو 29 سالگی پیر شدم
وقتی هیچ دستاوردی نداشتم.
وقتی فاکینگ زندگی داره منو به گا میده.....
  • ۰۲/۰۳/۱۲
  • ۴۲ نمایش

نظرات (۱)

من حداقل نصف موهام سفید شدن 

علاوه بر اون ریشامم سفید شدن و حتی سیبیلام 😒😒

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی