مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

بند بی دلیل

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۵۲ ب.ظ

دوست دارم برای تعطیلات برم شمال پیش عمه هام.ولی بابا میگه تنهایی نه.و سرسختانه مقاومت میکنه.

دیروز به بابا گفتم تو همیشه زنده نیستی

بهترین نوع تربیت اینه که بعد از مرگتم من همونی باشم که تو میخوایی

نه اینکه احساس کنم تازه از قفس رها شدم و وقت شروع هرکاریه.

امیدوارم این کارساز باشه و متوجه باشه همیشه به عملکرد من مسلط نیست و با این روش باعث میشه بعدها کاری کنم که حتی در شأن خودمم نباشه...

  • ۹۷/۱۱/۱۵
  • ۲۷۹ نمایش

نظرات (۴)

حرف تلخی بوده ولی واقعیته. برا خیلیامون همینه :(
اوف عجب حرفی!
جسارتت قابل تحسینه
من حتی نمی تونم بهش فکر کنم.
نمی خوامم البته
آدما هیچوقت عوض نمیشن :)
بابای ما که عوض نشد
پاسخ:
بابای من راضی شد :)
اون سفر رو رفتم و چنان به جانم چسبید و آروم شدم که جلوی خیلی از خشم هامو گرفت...
من که یه سفر مشهد میخواستم تنهایی برم، کاری کرد که دیگه توی حرم هم سرم پایین بود و اینقدر عصبانی و ناراحت بودم که .... .
دربارش نوشتم البته.
کلا از باباها خوشم نمیاد :) چون درکی از بابای خوب نداشتم هیچوقت.
فقط میدونم دلم نمیخواد مثل اون باشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی