مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

شاید موقت!

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ب.ظ

یه عالمه حرف تلمبار شده، یه عالم پست پیشنویس، یه دل پر کلام و ذهن پر خاطره که اینروزا تو دل و ذهن و جلو چشمم وول میخورن

اما به خاطر حجم بالای بهم فشردگی نمیدونم از کجا و چطور شروع کنم و بنویسم...

این هفته اتفاقای مهمی افتاد. خیلی مهم. که باید بتونم همه رو حلاجی کنم و تو ذهنم طبقه بندی کنم

بهار ، فصل دوستداشتنی من رسید... به یمن این برکت، درهای وجودمو باز کردم و دیدارها از پی گشت...

اما خاصیت بغض و گر گرفتگیش رو هم آورد...


  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • ۱۰۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی