مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

انحصارطلب

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ

 از بچگی دوست داشتم وقتی با داداش کوچیکه میریم کنار مامان بخوابیم, مامان رو به من باشه و نفسش تو صورت من بخوره. مهربونیا و قربون صدقه رفتناش برای من باشه. کلا من کانون توجه باشم.

اما میگن هیچ وقت, کسی رو انحصاری برای خودتون نخوایید. حتی همسر که محبتش باید تقسیم بشه بین تو و خانواده اش.

یاد گرفتم به اندازه سهم خودم توجه و محبت دیگران رو داشته باشم.

یا حتی گاها به نبودشون محتاج نباشم و بتونم رو پای خودم وایسم. 

ولی میدونی,همینکه یه موقع هایی,یه نگاهها و توجه هایی از همونایی که باید مهرشونو بین همه تقسیم کنن,برای مدتی فوکوس میشه رو تو,کِیف میکنی...

مثلا توجه معلم تو کلاس, مامان تو خونه , رئیس شرکت یا حتی خودِ خدا.

توجه خاص ادمو کیفور میکنه,رشد میده. احساس اهمیت مییاره با خودش.خودکنترلی رو بالا میبره و باعث میشه هر لحظه,هرجا,مواظب خودت و رفتار و کارات باشی

  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • ۱۵۵ نمایش

نظرات (۱)

  • مهندس بیکار
  • خود کنترلی؟
    ترجمه ای چیزیه حتمن.
    پاسخ:
    نمیدونم. تو ذهنم بود. یادم نمیاد از کجا به دایره لغاتم اضافه شده
    ولی منظور همون کنترل بر خوده دیگه!
    اخه واژه دور از ذهنیم نیست

    راستی! چرا وبلاگ شما جای نظر نداره؟! کلی چیز ب ذهن ادم میرسه که میشه نوشت.نمیدونم شاید چون جای نظر نداره اینجوری فکر میکنم
    چون کم پیش میاد بعد خوندن وبلاگا نطقم باز بشه و بخوام کامنت بذارم
    .
    .
    .
    من تا الان 👆 فک میکردم جای نظر نداره😲😲😲😲
    همین الان رفتم دوباره چک کنم که ضایع نشم,دیدم تو ص اول نشون نمیده
    هر پست رو که بزنی,جای نظر میاد
    شرمنده😞
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی