مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

رسمی

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ

استادمون یه کار جدید سپرده بهم که باید با اساتید دیگه در ارتباط باشم.بهم درباره مکالمه ها هشدار داده بود که با چه آدمهایی سر و کار دارم.

ته ته ادب و رسمیت رو رعایت کردم. خودم کف کردم اینجور حرفا از منم ممکنه بربیاد!

جوابای اونا هم کِر خندس!

میگم همین الان دوباره به آدرستون ایمیل کردم.بدستتان نرسید؟

مینویسه سپاس. اکنون دریافت کرده ام!

فک کن مثلا من تو محیط علمی بخوام کار کنم!

اوفففف....چقد باس بهم فشار بیاد!!!!

  • ۹۵/۱۰/۱۴
  • ۷۲ نمایش

نظرات (۴)

:)
  • من مُبهم
  • عجب محیطی...
    خدا صبر بدهد
  • بای پولار
  • آدمای سن و سال دار همه همینجوری اس ام اس و پیام می دن! نمی دونم چرا راحت نیستن توی این فضای مجازی و شبکه های اجتماعی!!!
    پاسخ:
    کتابی مینویسن
    مامان بابامم همینطورن! 
    "زودتر خود را به خانه برسان.دیر است" 
    :))
    خب دیگه این استاد هم زیادی رسمی هست خدایی!! اکنون؟!
    پاسخ:
    مُردم از خنده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی