مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

دفاع از حقوق

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

بعضیا هستن فی الذاته شعور ندارن. بهشون که احترام بذاری حالیشون نمیشه چون تو مغزشون دستور برخورد با همچین حرکتی رو ندارن. اینا حالیشون نیست جایگاهشون کجاست و چیه. پاشونو از گلیمشون دراز تر میکنن.

 با اینا, همین بیشعورا باید به روش خودشون پارس کرد تا حدشونو بشناسن, بعد که محدوده رو شناختن و احساس امنیت کردی,اگه خواستی میتونی شروع کنی به روش خودت وارد عمل بشی.

از وقتی دانشگاه تموم شده و فهمیدم باهام چیکار کردن, احساس میکنم همه جا دارن حقمو میخورن. قبلنا میدیدم اینطوریه ,اما برام خیلی فرقی نداشت. ولی الان حرص میزنم و پارس میکنم تا از حقوقم دفاع کنم.

یه روز بعد پارس کردنم سر تکواندو, نشستم گریه کردم. چون من اینی نبودم که هستم. برخورد من با آدما اینطوری نبود. کرامت انسانی داشت روزی روزگاری...

  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • ۲۶۴ نمایش

نظرات (۶)

منم تصمیم گرفتم همین روشو پیش بگیرم برای آدما احمق بی لیاقت!
پاسخ:
بیشعورا
  • بای پولار
  • ولی به نظر من مثل اونا نشو. در نهایت فاصله بگیر ازشون اما... شبیهشون نشو.
    بی خیال این دنیا...
    پاسخ:
    به گمونم این درسته
    این روشو میذارم تو برنامه های بلندمدتم
    چون الان دلم پره.باید خالی شم :)
    اما سعی میکنم جزو سیره عملی ام نشه
  • عبدالله عاصی
  • خدا صبرت بده
    پاسخ:
    :)
    البته باید خاطرنشان کنم که فی الذاته درست نیست :))))))
    آدم باید از حقش دفاع کنه... به نظرم نه چون حق "من" رو خوردن!!! بلکه چون ناحق کردن میشه سیره و کار همیشگی اونا
    والا
    پاسخ:
    چرا درست نیست؟

    کار ما نیست دم خوری با بیشعور ها!
    والا! اونا اگه شعور داشتن که بیشعور نمیشدن
    حالا فک کن بخوای یه مشت بیشعورو تربیتم بکنی
    اما وقتی علنی حق میخورن،باس زد تو دهنشون!
    چون ذات مضافه و ال نمی گیره
    لابد انسانیم خوندی :)))))))
    والا


    هر کی یه جور بی شعوره...
    منم یه مدت کارم تو دهنی زدن بود... به واقع از راهنمایی تا پایان دانشگاه تقریبا...

    جدیدا فقط موارد خاص
    والا
    پاسخ:
    یعنی خدا چی کارت نکنه
    از دیشب هی نشستم فک کردم ذات که خودش عربی.پس ترکیب فی ذات اشتباه نیست
    گفتم نکنه منظورش بحث فلسفیشه.که هیچ انسانی از درون مشکل نداره و همه جی اکتسابیه.
    رفتم سرچ کردم فی الذاته ببینم چیا میاد!!!
    .
    ملالغتی,انقد نگی والا,واژه کم میاری؟ دایره لغاتت نصف میشه؟
    گیرآوردی ماروها!
    اوووو نه بابا

    فقط می تونم بگم به تو چه :)))))))
    والا
    پاسخ:
    😡😠😡😠😡
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی