مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

کثیف

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

اصلا نمیشناختمش. یکی از دوستان پستی گذاشته بود برا تولدم. اونجا اومده بود تبریک گفته بود بهم.

تو دلم گفتم این کیه؟! خودشو آشنا کرده اونقد که تبریک تولد بگه!!

وقتی دید نتونست بهم نفوذ کنه، بیخال شد!

بعدتر که دوباره خودشو نزدیک کرد،هی غر میزد چرا قبلا تحویل نمیگرفتی!

.

.

چن روز پیش ، آنفالو ام کرد. میدونی چرا؟

چون با نزدیک شدن به من، به فرد مورد نظرش نزدیک شده بود و دیگه احتیاجی به من نبود!

از همون اول ، با برنامه نزدیک شده بود! من ابزار بودم برای خواسته اش

وقتی رسید، بی مصرف شدم...

نمیدونم شما اسمشو چی میذارین.ولی اونقد ناشیانه ازم سواستفاده کرد که نمیتونم برای خودم توجیه و ماسمالیش کنم

  • ۹۵/۱۰/۰۷
  • ۱۵۸ نمایش

نظرات (۲)

  • مهدی امینی
  • میشه به طرف فقط گفت خیلی کثافتی همین :\
    بی خیال بابا
    سینما رو عشقه
    خامه بالای 5 توومن
    وای خدایا باورم نمیشه
    راستی خاله
    50 تومن داری دستی بدی؟:))))
    پاسخ:
    :)
    اینم زودگذره. زود تموم میشه
    چرک کف دست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی