مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

همانندی

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ب.ظ

آدما بنا به خواسته هاشون ,ویژگی های فیزیولوژیکی,نوع تربیت,فکر و علایق و هزاران چیز دیگه, میتونن دیدگاههای متفاوتی نسبت به موقعیتی که توش هستن داشته باشن؛ممکنه چیزی که برای من مناسب هست,در آنِ واحد, برای فرد کناری ام مناسب نباشه؛

در واقع حدیث "هرچه برای خود میپسندی,برای دیگران هم بپسند" ، خیلی هم کاربردی بنظر نمیاد ...

  • ۹۵/۱۰/۰۵
  • ۱۵۷ نمایش

نظرات (۲)

  • عبدالله عاصی
  • به نظر شما کاربردیش باید چه جوری باشه http://chatregolha.blog.ir/
    پاسخ:
    بر اساس این حدیث قبلا خیلی حواسم بود چیزی که خودم میدونستم درسته و خیر میدونستمش, درباره دیگرانم اجرا کنم.
    اما این کار درست نیست. واقعا برای آدمهای اطرافم, خیر من, خیر اونا نبود. و خیر اونا, مناسب اون لحظه ی من نبود. 
    من اشتباه کردم. از اینکه فکر کردم باید خیرمو تقدیم دیگران کنم. چون نه قدرشو میدونستن نه ارزششو درک میکردن. در واقع براشون غیر مفهوم بود چون بهش نرسیده بودن. من باید تو اون موقعیت رهاشون میکردم.
    در واقع برای رسیدن به خدا ، به تعداد آدمای روی زمین راه هست. نه الزاما به خیر ما و مسیر درست ما. 
    چه ربطی داره! 
    خیلی از حدیث ها هستن که اگه جای دیگه استفاده بشن بی معنین 
    یا تو این حدیث یه نمونه دیگه این میشه
    مثلا یکی برای خودش چیز بدی میپسنده پس به استناد این حدیث باید برای دیگری هم اونو بپسنده 
    نخیر دیگری یه جوری اونو میزنه...... 

    پاسخ:
    آفرین! مث برداشت تو از این پست من.
    تو بخشی شو دریافت کردی اما اگه میفهمیدی چی میگم, اینجوری طغیان نمیکردی و فک نمیکردی دینت مورد حمله قرار گرفته!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی