مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

هزارباره

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

خودمو سرکوب میکردم درونا. میگفتم دیگه هیچ وقت این حماقتو تکرار نمیکنم.

دور میشم از آدما و فقط به خودم فکر میکنم

اما امروز که دوباره, برگشتم همونجا و تو همون موقعیت قرار گرفتم و اتفاقاتو دوره کردم, فهمیدم هزاربارم اتفاق بیفته,من همینجور عمل میکنم...این تو ذات منه.این حماقت تو ذات منه و اگه ازش جلوگیری کنم, به قلب خودم که پاک ترین بخش وجودیمه و همه ی مهرمو توش گذاشتم, آسیب زدم

در حقیقت من بدون محبت, هیچی نیستم. بی اعتبار میشم پیش خودم...

من باید آدما رو ببخشم. باید بدی ها رو نادیده بگیرم تا سبک بشم 

باید همون احمقی باشم که همه چی رو میدونه اما به روی خودش نمیاره تا خوبی رو به همه چی غلبه بده...

دنیا با خوبی باقی میمونه, نه کینه

خدا خودش بهترین حسابرسه. باید همه چی رو سپرد به خودش...

  • ۹۵/۱۰/۰۴
  • ۱۹۸ نمایش

نظرات (۳)

  • مهدی امینی
  • و خدا در این نزدیکیست...
    میتونم خواهشی کنم؟
    پاسخ:
    ؟
    قطعن همین ویژگیه که تو رو "تو" کرده...
    میدونی درمورد من چی اینجوریه؟ یعنی چیزی که نتونستم در مورد خودم عوضش کنم و تهش به این نتیجه رسیدم همین ویژگیه که منو "من" کرده، در مورد من نحوه خوشم اومدن از آدماس اگه به طور حسی حس کنم یه آدم خوبه حالا دختر یا پسر فرق نداره، دیگه مهر تایید میزنم به اون آدم. به جز یه اشتباه تا حالا اشتباه دیگه ای نداشتم!
    پاسخ:
    اوهوم.
    چقد خوبه این بحثا ذهنمونو موشکافانه باز میکنه😊
    .
    چه جالب! منم این ویژگی رو دارم
    و چقدر ضربه خوردم! چون اشتباهاتش زیاد بوده!!!!😂
    اما نمیتونم جلو خودمو بگیرم!
    یه چی تو وجود طرف هست که با وجود تمام دلایل منطقی عقلم برای کنار گذاشتن و برداشتن مهر تایید,نمیتونم!
    حالا عالم و آدم و تجربه بیان بگن فلان و بهمان!
    یه پست این وسط نیست!!! قورتش دادی؟ :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی