مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

ناسازگار

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

با خودم کنار نیمدم.

نتونستم خودمو راضی کنم به دیگران فک نکنم.

مریض شدم. خفقان گرفتم , قلبم فشرده شد اما نتونستم.نشد به این اصل راضی باشم که که خودمو از مهلکه نجات بدمو گور بابای بقیه.

نمیتونم این عقیده رو بپذیرم.

بابا خوشحالی من وقتی به کمال میرسه که خوشبختی دیگرانو ببینم.

وقتی مطمئنم مسیری که طرف میره , تهش دردناکه و با وجود اینکه هشدار دادم و میدونم حرجی بر من نیست,نمییییییتونم بپذیرم طرف بدبخت بشه. با چه زبونی بگم؟؟؟ نمیتونم. درونم داره میجوشه.از آینده ی خطرناک . از هشدارهایی که درونم میده. من نمیتونم بیتفاوت باشم. احساس میکنم باید جوری اوضاع رو تغییر بدم. به غیر از دست روی دست گذاشتن. اینو چه جوری به مشاورم حالی کنم؟!؟! 

تف تف تف به من.

  • ۹۵/۱۰/۰۲
  • ۱۵۳ نمایش

نظرات (۴)

ببین نگاه کن
میخوام تجربه ضخصیمو توضیح بدم برات!
منم عین تو بودم، دوستم خودشو داشت نابود میکرد و منم داشتم نابود میشدم! ببین نجاتش دادم حقیقتن انقدر که باهاش حرف زدم و اینا
اما میدونی چی شد؟ چون خودش تنهایی فک نکرده بود، چون به تنهایی به نتیجه نرسیده بود به کل اون تصمیم گند زد و اصن از من کناره گرفت
آدما باید اشتباه کنن بعضی وقتا تا یاد بگیرن درست انتخاب کنن، شاید اگه من بهش گیر نداده بودم اونقدر، یه تصمیم یه کم اشتباه میگرفت اما بعد خودش میفهمید و برمیگشت الان اما خیلی تصمیم اشتباه تری گرفت...
من کلن به این نتیجه رسیدم نباید خیلی به آدما گیر بدی، اصن خیلی وقتا طرف درست و غلطو میدونه میخواد ته چاه بره، قضیه همون آیه هست که میگه تو کور ها رو نمیتونی شنوا کنی!
خود پیامبر و اماما هم نتونستن همه رو هدایت کنن که!
به آدما فرصت اشتباه بدیم، خوشون برمیگردن، خدا خدای اونا هم هست، خدایتشون میکنه :)
پاسخ:
میدونم.
حرفت خیلی خوب بود.
تجربه ای ک مثال زدی هم عالی بود!
منم درواقع همون آدمای یه دنده ای هستم که تا چیزی رو تجربه نکنم,ول کن نیستم! حالا عالم و آدمم بیان بگن تهش هلاکته. مث خیلی کارایی ک تا الان انجام دادم و رفتم دیدم تهش چاهه و درواقع اصلا هم ناراحت نیستم ازینکه این راهو رفتم!!!!
پس میدونم با تذکر نمیشه کسی رو به راهی آورد ک فک میکنم درسته!
ولی وقتی میدونم زلزله قریب الوقوعی تو راهه
وقتی میدونم تذکر دادم و دلم ازین بابت آرومه
ولی در نهایت هلاکت و نابودی خواهیم داشت,دلم قرار نمیگیره.
شور میگیره...
اما این حرفت کمی آرومم کرد! شاید اگه چیزی نمیگفتی, این اشتباه احمقانه رو نمیکرد.
راست میگی. همه چی دست ما نیست. گاهی حتی باید بشینیم هلاکت دیگرانو تماشا کنیم ....
نه برای اینکه آدم بَده ایم,چون خیرش تو همینه
مرسی
باید رو آرامشم کار کنم
  • ~ فو فا نو
  • نظرت چیه ک بری رشته روان شناسی مشاوره ای چیزی بخونی پس؟ دنگ و فنگ داره ها ولی اگر واقعا همچین چیزی رو دوس داری فک نمیکنی ک این یه راه خوبه برات؟
    پاسخ:
    نه. دوس ندارم
  • شایسته ای
  • اصا به نظر من وقتی میتونی به کسی بگی داره اشتباه میره و نگی دینی به گردنته ...
    پاسخ:
    گفتم.
    بحث سر این بخش نیست
    :***
    ^ـ^
    آفرین، حرص نخور!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی