مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

همیشه مخالف

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

از وقتی رو پای خودم وایسادم و حالیم شد چی دوست دارم و انتخابشون کردم و رفتم دنبالشون،راهم جدا شد

ادبیاتو که انتخاب کردم، ورزشی که رفتم، سینما و فیلمسازی که دنبال کردم،کلا هر نوع سبکی که تو زندگیم انتخاب کردم، باهام مخالف بودن.

مخالف بودن و گاها تحقیر کردن. عوض اینکه از بچگی پایه های وجودیمو قوی بچینن و بالا بیارن، زدن پی مو قطع کردن

حالا که ایستادم، بازم مقاومت و مخالفت و سختی

  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • ۱۸۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی