مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

شط زمان

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ

دیگر زمان ارزشش را از دست داده.

پاهایم را گذاشته ام درون شط زمان و اجازه میدهم عبور کند ؛ بی دغدغه ی از دست دادن.

میگویند که باید سودای تغییر را به باد بسپارم

در گوشم خوانده ام کسی منتظر تو نیست. کسی به تو محتاج نیست. آرام بنشین و مثل همه زندگی معمولی ات را بکن.

اصلا از گذر زمان لذت ببر. کسی دنبال تغییر نیست. همه خو گرفته اند به شرایطشان. به تو چه که غصه ی مردم را میخوری.

خودم را رام زندگی کردم که طغیان نکنم. آرام، گوشه ای ، با چیزهایی که دارم سر کنم؛

سعی کنم از تنهایی به جای موفقیت های جمعی لذت ببرم...

  • ۹۵/۰۹/۰۳
  • ۱۷۲ نمایش

نظرات (۱)

والله علم غیب ندارم که بگم قراره چه اتفاقی بیوفته
اما برای من در آذر ماه اتفاقهایی خیلییییییی عالی افتاده خوشبینم که قراره برای همه اتفاق خوبی بیوفته 
پاسخ:
نچ.برا همه یکسان نیست.
ممکنه همزمان یکی عزیزشو از دست بده و کوچه بالاتر کسی عروسی بگیره
هیچ التزام زمانی نداره اتفاقای خوب که برای همه یکسان باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی