مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

آواز دلتنگی

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ


بین کلاسها،آخر روز،موقع بیکاری؛ من و لیلا میشستیم پای این پنجره ها ؛

سر رو دوش هم، سوپرانو، بهترین ترانه ها رو نجوا میکردیم...

و من هر بار زمزمه میکردم کی گفته دوست خوب به سابقه است؟

کجان اونا که ادعای رفاقت دارن؟!

رفیق باید تو حال باشه، همراه باشه.

هنوزم میگم؛ اگه لیلا نبود، "اونروزا" دق میکردم.

حال منو نمیدونست. اما بهترین همراه بود....

به قول زندایی،رزق حلال که فقط پول و خوراک نیست، گاهی یه رفیق خوب و کتاب خوبم میشه هدیه خدا.

  • ۹۵/۰۹/۰۱
  • ۱۴۸ نمایش

نظرات (۱)

رفیق خوبتو دو دستی بچسب
پاسخ:
میدونی
"خوب" تو موقعیت های مختلف معانی مختلفی پیدا میکنه.
خوب من ، اون موقع فردی بود متفاوت از همه که همراهی و بودنش ، زنده ام میکرد.
رفته رفته به عقاید هم آشنایی پیدا کردیم.
یه جاهایی ، اختلاف نظرای آشکار داشتیم که داشت رابطه مونو خط خطی میکرد.
ولی نذاشتم به حفظ حرمت اون روزای خوب، خدشه ای وارد کنه.
من تغییر کردم. مسیرم جدا شد.
حالا مشی زندگیمون با هم فرق داره.
.من نمیتونستم مجبور به تغییرش کنم. اما میتونستم جدا بشم.
جدا شدم و گذاشتم همون خوب روزهای تلخم باقی بمونه.
همون مرهم قشنگ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی