مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

رضایتمندی با نقص

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ب.ظ

حالا که توان نداریم،بذاریمش کنار و بگیم ما که وظیفه خودمونو در حد توان انجام دادیم؟

نچ!

باس توان رو کش داد یا روش جدید ایجاد کرد

من میگم در هر صورت این نقص از سمت ماست که کاری نکردیم.

مثلا درسته که جسم در آن واحد نمیتونه دوجا باشه، اما بشر از عقلش استفاده میکنه مثلا تلفن اختراع میکنه و به مقصودش میرسه

این گرچه پذیرش محدودیت هاست، اما رضایت بهش هم نیست! ایجاد راهکاره برای غلبه به ناتوانی

کسی که میگه ما مجبور به پذیرشیم، میخواد برای دوری از تشویش و اضطراب خودش که دیگه کاری از من برنمیاد، این شعارو بده.

اما همیشه، تو هر تاریکی، یه راه هست...اونی که نمیگرده دنبالش ، بلد نیست و عقل نداره یا خسته از ادامه دادنه.
  • ۹۵/۰۸/۱۳
  • ۲۳۸ نمایش

نظرات (۴)

خیلی هم عالی ^_^ این خیلی خوبه که به این نتیجه رسیدی :)
پاسخ:
:)
چه جالب پستتون شبیه پست دیروز منه :)
  • امیر بهزادپور
  • کسایی که به جای حل یک مشکل یا مساله، صورت مساله رو پاک میکنند، ادمهای بی ارزشی هستند.
    پاسخ:
    کسایی که من گفتم، پاک نکردن.
    تلاش در حد مغز خودشون انجام دادن
    ببین حرفی که میزنی رو قبول دارم و ما هم باید غلبه کنیم به این محدودیت ها!
    فقط یه نکته میخواستم بگن که این چن وقت خیلی حسش کردم، اینکه هرچی جلوتر میریم و پیشرفت میکنیم خودمونو محدود تر میکنیم انگار!
    بعد تلفن و اینا مثلن اینترنت اومد بعدش مثلن چیزای دیگه میاد اما بازم اون محدودیته انگار کنار نرفته. اینکه میگن دنیا محدوده رو خیلی حس میکنم جدیدن حالا این توی چیزای مربوط به تکنولوژی بود توی علم هم همین طوره، مثلن هرچی جلوتر میریم باز محدودیتای جدید هست که البته این محدودیت ها خوبن! مثلن آدمو مطمئن تر میکنن به خدا، اینکه خدایی باید باشه، اینکه محدودیت ماها در برابر بینهایت بودن اون بینهایته...
    پاسخ:
    اوهوم. هرچی جلوتر میره،بیشتر به محدودیتهامون واقف میشیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی