مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

هول هلیم

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ

افتادن رو دور ازدواج.

اصلا انگار اپیدمی شده. اگه ازدواج نکرده باشی، ناقصی، عقب موندی...

هول اند. نگاه نمیکنن طرف کیه و چن سال دیگه چه اتفاقی می افته. فقط میخوان که اسم یکی روشون باشه و تمام.

اونقد که دهه هفتادیا دستپاچه اند تو ازدواج، دهه شصتیا ول معطل بودن و بیخیال...

نه به این شوری شور، نه به این بی نمکی

خب احمق ، اینی که انتخاب کردی، آدمه، ماشین نیست که اگه از مدلش خسته شدی، بذاریش کنار

اونم تویی که عرف خانوادگی و مذهبی ات اجازه تخطی از یه سری شرایطو نمیده.

چه غلطی دارن میکنن دور و بریای ما؟

دلم به شور افتاده از چند سال دیگه...هر آجری رو دارن اشتباه میذارن و میچینن تا بالا

انتخاب رشته و ازدواج که اینجوری باشه، خدا به داد تربیت بچه برسه...

بعدم میگن به تو چه. دلشون میخواد. به تو چه که برای همه نگرانی میکنی

به درک که اون هر غلطی خواست بکنه. من نگران خودم و بچه ی خودمم که قراره تو این جامعه کنار این آدما زندگی کنیم

دیوار کج این احمق ها ، فردا آوار میشه رو خونه ی من که دارم برای خودم زندگی میکنم و به کسی کار ندارم...

کودن های کوته نگر

  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • ۱۲۶ نمایش

نظرات (۶)

  • شایسته ای
  • اللهم عجل لولیک الفرج.....................
    پاسخ:
    متوجه ارتباط این جمله با پست نشدم😕
    امام زمان قرار نیس بیاد و جبران کننده اشتباها و حماقتای ما باشه.
    :/


    ولی فاطمه جانم شایدم این نباشه که صرفا هول هلیم به قول شما باشه آ...
    پاسخ:
    .
    .
    .
    حس خوبی داشتم با این خطاب قرار گرفتن!
    .
    و اینکه سراپا گوشم برای شنیدن دلایل دیگه.
    من نگران خودم و بچه ی خودمم که قراره تو این جامعه با این ادما زندگی کنه.....


    بی نهایت این جمله ات رو دوست داشتم.
    من نگران خودم و بچه ی خودمم که قراره تو این جامعه با این ادما زندگی کنه.....


    بی نهایت این جمله ات رو دوست داشتم.
    پاسخ:
    ممنون بابت فهمیدن و همراهیت🙏
    ممنون
    اونی که میگه به تو چه...اونایی که میگن به ما چه ...دوست دارم فقط یه تک پا بلند شن بیان مدارس دولتی اقصی نقاط شهر سر بزنن ببینن چه خبره... ببینن که همین الان تک و توک بین بچه ها کسی پیدا میشه که پدر و مادر با هم داشته باشه.....
    همه یا مامان ندارن یا بابا.... یا هر دو.....دارن با مادربزگ پدربزرگ زندگی میکنن
    بدبختی اینجاست که بچه های طلاق الان مثل بچه های طلاق قبلا ها هم نیستن که افسردگی و مظلومیت و کمبود محبت تنها مشکلاتشون باشه....
    نسل جدید پررو اند.... بدون ننه بابا و تربیت درست حسابی پرروتر هم شدن....الان هنوز 10 روز از شروع سال نگذشته بیان ببین از بچه های هفتم هشتم راهنمایی ، اونم دختر چیا که نگرفتن.....
    اینا دیگه خلافشون گوشی اوردن مدرسه و sms دادن به پسرا و خنده های ریز ریزی نیست..... از اینا گل و حشیش و تست حاملگی میگیرن....
    دختر راهنمایی....
    کی باورش میشه اخه.....

    مقصر همه اونایی اند که الکی ازدواج گردن و الکی تر طلاق گرفتن و این بچه های بیچاره و بی تقصیر رو تو این بلبشو تنها ول کردند.

    پاسخ:
    اول اینکه خوشحالم برای حضور و نظرگذاشتنت.
    دوم اینکه واویلا...واویلا ازین شرایط...از بچه هایی که تو به عنوان معلم باید باهاشون برخورد کنی تو حساس ترین موقعیت های زندگیشون.جور کش ننه باباها میشن معلما و اولیای مدرسه...
    سوم اینکه بیشتر منظور من تو این پست,زندگی هایی بود که طلاق عاطفی اتفاق افتاده توشون.یعنی توانایی و جسارت طلاق کامل رو ندارن و گاها تاثیر مخرب اینا رو بچه ها,بدتر از طلاق کامله.... یه زندگی فرسایشی بی هدف...
    .
    اژدها های  فردا منو میترسونه مهسا...
  • خانوم لبخند :)
  • چقد من با این پست موافقم. 
    و از دست سطحی نگری های یه عده عاصی..
    پاسخ:
    👍👍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی