مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

خروجی دانشگاه

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ

ورود تا خروج دانشگاه,چن تا خصلت تو وجود من باقی گذاشت

اولیش بی تفاوتی به همه چی.
تو شکل گاو رو تو ذهنت مجسم کن ک چجوری ب تو نگاه میکنه.... بی تفاوت.
در مواجهه با هرچیزی بگی اصن به من چه!

دومی قضاوت! نشنیده درباره دیگران نظر دادن و قضاوت کردن...

اخری هم چیزی ک تو ذهنم تعریف پذیر نبود و اینجا ممکن شد؛کار گروهی
اصن تو کَتَم نمیرفت میشه با کار گروهی پیشرفت کرد و موفق بود! اما این افسانه در کمال ناباوری تو دانشگاه به واقعیت پیوست..!
به هر حال خوب و بدو باس باهم گفت!
  • ۹۵/۰۴/۰۱
  • ۷۹ نمایش

نظرات (۲)

چ جالب شدید تو دانشگاه
من خیلی محتاط تر شدم به آدما، خیلی خیلی خیلی زیاد
دیگه خوش بین نیستم به همه، واقعن تیپ های مختلف شخصیتی دیدم، آدمایی که چقدر بدبخت و حقیرن که حاضرن بر ضد بقیه بزنن که خودشون به نون و نوایی برسن
نکته دوم این بود که خیلی به این رسیدم درس همه چی نیست، واقعن درس و موفقیت ۳۰ درصد زندگیه، بقیه ش اینه بتونی احساس رضایت کنی از خودت، چه با دوستات، چه با چیزایی که از دست دادی چه با چیزایی که به دست آوردی
سومیشم اینه که آدما... آدما عوض میشن، خیلی زیاد... واقعن روی هیچ کس نباید خیلی حساب کرد باورت میشه من دوست خیلی صمیمیم که از دبیرستان با هم بودیم و یه دانشگاه و یه رشته قبول شدیم رو دانشگاه ازم جدا کرد؟ یعنی خودمون خواستیم که دیگه صمیمی نباشیم اما دانشگاه نقش داشت...
چهارمیشم اینه که خیلی سازگارتر شدم و آروم تر... 
پاسخ:
- واقعا دید بدیه . واقعا ترسناکه بی اعتمادی.
هنوزم میترسم. غمگینم. از احتیاط. از آدمای رنگ عوض کن.

-سومیش: دقیقا همینطوره. چطووووور دانشگاه باعث جدایی میشه؟!
باورم نمیشد. هی به خودم نهیب میزدم تا رابطه مون به اینجا رسید که
این پست رو درخصوص یه آدم با همین ویژگی که گفتی ، نوشته بودم:
http://mazgat.blog.ir/1394/08/25/%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%88-%DA%A9%D9%87-%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C

- این سازگاری، مثبته یا منفی؟
یعنی فراموش کردن آرمان و خواسته ها
یا نرم شدن و از بین رفتن تیزی و ناملایمات درونی که زندگی اجتماعی اصلاحش کرده؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی