مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

کار

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۳ ب.ظ
خیلی غر میزدم چرا هیچی اونی نشد که میخواستم.
یکیش کار بود. دوست داشتم دستم تو جیب خودم باشه. استقلال داشته باشم. مث زالو وابسته بابا نباشم. اگه یه وقت کسی نبود، بتونم رو پای خودم وایسم.شکست نخورم، نشکنم.
یه کار ساده، حتی تایپ...کنار دانشگاه...اما اوایل که بابا نذاشت، بعدم که جور نشد...
زد و ترم آخر ؛ یه کاری جور شد که دقیقا متناسب علایق و زمان و ...
نتونستم دووم بیارم.کار بجایی رسید که خودم گفتم نع .من آدمش نیستم...
خدا بهم حالی کرد انقد گه اضافی نخور! جور کردن کار واسه تو یه الف بچه برا من چیزی نیس؛ وگرنه تو کونشو نداری پاش وایسی...
  • ۹۴/۱۱/۰۷
  • ۱۶۱ نمایش

نظرات (۲)

اگه بخای میتونی قوی باشی و رو پات وایسی،فقط اگه بخای
پاسخ:
الان وقتش نیس...شاید کمی بعد...
سلام!
چی شده دقیقا؟!
پاسخ:
هیچی دیگه.اومدم بیرون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی