مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

مقنعه مشکی

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ق.ظ

وقتی اعصابم خط خطیه و صبح مقنعه سیاه سر میکنم، یعنی رسما اعلان جنگ دادم.

یعنی انقد اوضاع داغونه که بین این همه روسری رنگی و حتی مشکی، دست میذارم رو سادگی مقنعه.

یعنی قیافم اونروز مهم نیست.خودم برام مهم نیستم.

یعنی بعد این همه اختیار تو نوع پوشش،ارجاع پیدا کردم به اجبار دبیرستان و یه جورایی دارم سلام عرض میکنم به روزای گه مدرسه

سلام رفیعی! سلام زندگی تخمی...

  • ۹۴/۰۹/۰۷
  • ۲۷۹ نمایش

نظرات (۲)

سلام 
نپوش!



به خودت کمک کن
صبح ها جوری لباس بپوش که لذت ببری وقتی خودت رو توی آیینه می بینی
خودت به خودت کمک کن!
تلخه ولی به غیر از خودت کس دیگری نمی تونه بهت کمک بکنه
پاسخ:
همیشه که خر نیستم!
حالم خوب شه، اینم از بین میره
ولی وقتی روانی باشم، چیزی نمیتونه جلومو بگیره که عادی زندگی کنم.
سلام
فقط می تونم بگم تو روحت با این حرف زدنت :)))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی