مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

پاک کن

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

آخر ترم 4 بود، خواستم یه پاک کن بخرم از دانشگاه.

لیلا گفت اینا گرون میدن.داداش من تو بازاره.زیاد میخریم ارزون درمیاد.یکی برات میارم.نمیخواد از اینجا بگیری

برام یه پاک کن آورد.

دیدم بزرگه، حیفه گم بشه! نصفش کردم.

 ترم 7 میخواد شروع بشه و من هنوز دارم با نیمه اول کار میکنم و دست به نصفه دیگه نزدم!

همچین برکتی داره اموال رفیق!

  • ۹۴/۰۵/۰۹
  • ۱۴۶ نمایش

نظرات (۱)

  • فروشگاه ارزانی
  • احتمالا شما یا غلط زیادی نمیکنی یا زیاد غلط نمینویسی که کارات نیازی به پاک کن نداره.
    پاسخ:
    به هر حال دانشگاست و جای غلط نویسی کمتره
    در ضمن، پاک کن تنها در اثر استفاده تموم نمیشه، امکان داره گم بشه
    این پاکن حتی اسمم نداره و تا حالا گم نشده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی