مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

گوله درد

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶ ب.ظ

همه حرص خوردنامو حس میکنم

که گوله آتیش میشه میشینه بین دو قفسه سینه ام، بالای معده

کجا میشه؟ منم نمیدونم

ولی بدجور میسوزه و اروم نمیشه

قشنگ حسش میکنم دردو‌ که حرکت میکنه

ولی نمیتونم تخلیه اش کنم

راه در رو نداره

روانکاو میگه بریز بیرون همه رو

میگه تنها شو و اشک بریز

های های گریه کن. سختی کشیدی.این غما باید بریزه بیرون

این خشما نمونه اون تو

ولی نمیتونم...

تمزین این هفته ام اینه که کشف کنم چرا نمیتونم گریه کنم

چه صدایی درونم میاد و چی میگه که نمیتونم....

  • ۰۲/۰۵/۲۸
  • ۳۵ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی