مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

نود اسلامی

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

یه بنده خدایی! بود چارچوب منو میدونست.
چن ماه آشنایی رو بدون هیچ تاچ و تماسی، با حدود کامل پشت سر گذاشتیم.
دم دمای خواستگاری اصلی گفت من حقوق و احکام در اسلامو مطالعه کردم.
یه چیزی داریم تو اسلام که مرد میتونه دخترو لخت ببینه بعد بگه میخواد یا نمیخواد.

واقعا نمیدونم این پسرا درباره دختر جماعت چی فک میکنن.

شایدم شانس بزرگ من بود که این "حدیث" رو تو کتاب حقوق زن در اسلام خونده بودم.
تو اعراب جاهلیت که زنها فقط نقش تولید مثل دارن و برای لذت جنسی مرد انتخاب میشن، بله! این امر خیلی مهمه. اونی که پول داره، املاک و زمین داره. قدرت! داره و مدیریت زندگی میفهمه، اوج لذت روحش در حد رابطه جنسیه، چرا که نه؛ ۴ تا بهترینشو بگیره!

ولی وقتی توی عنتر که گنده گوزی روشنفکری میکنی و میگی همدم روحی و فکری میخوای، وقتی تو زندگی هیچی نداری، همین یه دونه رو هم با منت قراره بهت بدن و معلوم نیست از پسش بربیایی و لطف میکنه کنار توی اسکل میمونه،غلط میکنی شرط ورود هم بذاری. مردک به گفته خودش بخاطر یه ضربه از ناحیه بیضه دچار مصدومیت بود، اونقد که داشت از سربازی معاف میشد و من واقعا میترسیدم بچه دار میتونه بشه یا نه‌.
یه پاش لنگ بود و مصدومیت جدی داشت.بعد واسه من گه خوری اضافه میکرد لخت شو ببینم میپسندمت یا نه!
سگ کی باشی؟

این حجم از خشم واسه اینه که چرا همونجا نتوپیدم بهش. چون گفتم تحقیر میشه و با خنده ردش کردم. ولی هر وقت بهش فکر میکنم، عصبانیتم میزنه بالا.

اوج پفیوزی همینجاست که این چیزا رو بزنن به حساب اسلام. وقتی درک درستی از شرایط و احکام نباشه، یه عده پفیوز به همین راحتی میتونن سواستفاده کنن‌.
طرف دیده بود نمیتونه مستقیم از من بخواد، بسته بود به اسلام

همین بزرگوار!! جلسه اول که رفتیم بیرون گفت: برای خواهرم که یه بار خواستگار زنگ زد، از مامانم پرسیدن قد و وزن دخترتون چنده، من تلفنو از برق کشیدم. این سوالشون توهینه.

گفتم سوال بجایی بود. طرف میخواد جسم همسرش رو هرروز ببینه. باید حدودش مورد پسندش باشه. اگه خیلی چاق یا لاغر یا کوتاه و بلند باشه، حق داره تعیین کنه میخواد یا نه‌ که وقتشو برای خواستگاری هدر نده.

گفت مگه میخواد گوسفند بخره!!؟ ازدواج به این چیزا نیست

یه بارم یه پادکست فرستاده بود چرا و چطور به زنها ظلم میشه حتی تو طراحی صندلی ماشین راننده که متناسب با فیزیولوژیک شون نیست و تو رانندگی تاثیر داره

گه خوری و فاز روشنفکری پسرا رو خر نشین قبول کنین. تهش لاشی ان و یه چیز بیشتر براشون مهم نیست!

  • ۰۲/۰۴/۱۱
  • ۴۵ نمایش

نظرات (۱)

  • محمد معراج
  • خواستگار توی اسلام

    اونم تو مرحله های آخر خواستگاری

    فقط اجازه داره بخشی از مو ها 

    و یکم از دست ها.. بالا تر از مچ رو ببینه 

     

    این خزعبلات رو از کجاشون می چسبونن به دین -__-

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی