مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

رنج انتخاب

جمعه, ۳۰ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۲۸ ق.ظ

اونقدر دلم وسیع شده که میتونم مدتهااااا صبوری پیشه کنم.

اونقدر چشمم باز شده که میفهمم از زندگی چی میخوام

اونقدر دقیق شدم که میبینم چی کم و کسر داره و کجاها باید آسفالت بشم تا باهم رد بشیم

ولی

هنوز یقین ندارم

که من مرد این رااه هستم یا نه....


روی تل ایستادم و قتلگاهمو میبینم.

قتلگاهی که میتونم باهاش اوج بگیرم و عروج کنم

ولی

به خودم شک دارم....

  • ۰۱/۱۰/۳۰
  • ۵۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی