مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

زندگی مثلا جدید

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۳۰ ق.ظ
ساعت 1:23 دقیقه شبه.
من بعد مدتها وسط هزاری کار، دلم برای خودم تنگ شده و نشستم پای وبلاگ، برای خودم بنویسم.
مدتهاست که به چیزی فکر نمیکنم. فقط کار میکنم. بی وقفه کار میکنم
حواسم نیست 27 سالمه و غصه نمیخورم. فقط کار میکنم
چون میخوام حس کنم خوبم. با همین شرایطم خوبم.
منعطف شدم. میگم حتما همیشه نباید اونی بشه که ما فک میکنیم.
همین باعث شده به شرایط خو بگیرم.
دنیا رو همونجوری که هست بپذیرم و مثلا خوشحال باشم یه چیزایی رو دارم تغییر میدم :)
زندگی همینه دیگه
چی میخواییم مگه ازش؟
  • ۰۰/۰۴/۱۴
  • ۱۰۱ نمایش

نظرات (۱)

سلام دوست عزیزم
می‌تونم ازت یه خواهش بکنم؟
امکانش هست این لطف رو در حقم بکنی؟ 
می‌خوام اگه می‌شه منو با عنوان زیر توی وبت لینک کنی:


خرید فالوور clubhouse

https://followshe.ir/buy-followers-clubhouse-invitations/

ممنون و سپاس‌گزارم ازت 3>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی