مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

بچه دار شدم!

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۴ ب.ظ
انقد تو اینستا کلیپ مادران و نوزادانو دنبال کردم، بالاخره دیشب خواب دیدم نی نی دارم!
و همش شیر میخواد.
اما متاسفانه انقد ریز و کوچولوعه که دائم گم میشه :)) و تو خواب از ترس اینکه نره زیر دست و پا و پتو و.. خفه نشه، نمیتونم بخوابم!
و هی از جاهای مختلف با استرس بیرون میارمش... خیلی مسئولیت سختی بود...
و از اون بدتر!
بزرگسالیشم دیدم! 4 ساله شده بود و خرس لجوجی بود که اعصابمو بهم میریخت! و اصلا حس خوبی نداشتم...
راستش در مجموع شاید لذت خوشایند نوزادی اش جذاب بود ولی انقد دردسر داشت که تو دلم گفتم : بچه اینه؟!
هعی خدا!
  • ۹۹/۰۹/۱۵
  • ۱۳۱ نمایش

نظرات (۴)

  • هونیا موتور
  • منم دیشب همین خوابو دیدم چقد عجیبببب

    پاسخ:
    تاثیر اینستاس
  • مونو پروپلین گلایکول
  • :))))))

    پاسخ:
    :))))))))

    فقط اون قسمت که انقدر کوچولو بوده که هی گم می شده :)))

    چه استرسی واقعا...

    پاسخ:
    تو نداشتی این استرسو؟

    که زینب نوزاد گم شه؟ نه! 

    من استرس بغل کردنش رو داشتم چون تا حالا نوزاد بغل نکرده بودم و آخرین نوزادی هم که قبل زینب دیدم خیییلیییی شل بود.

    استرس داشتم نتونم بغلش کنم یا از بغل بقیه بیوفته.

    برا بغل کردنمم فیلم آمورشی دیدم بارداری :)))) و با اولین بازی که بغلش کردم ترسم به کل ریخت

    شل هم نبود

    برا بغل نکردن بقیه هم که کریر گرفتم و می ذاشتمش اون تو

    من از "شهین" استرس گرفتم در واقع!!!

    پاسخ:
    وای!!!!!
    شهین چه کرد با ما!
    کودکی و دهنیت ما رو شهید کرد در واقع!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی