مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زندگی؟

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۳۹ ب.ظ

جای چرخیدن تو سایتای استخدامی و بغض برا چندرغاز پول دربرابر خرمن خرمن کار و تا کردن با توله های مردم،باید تو خونه خودم میشِستم،برا شوهرم غذا درست میکردم،با آرامش به برنامه ریزی برای تولید کار فکر میکردم و به امن ترین نحو ممکن با بچه ام بازی میکردم و از اختیار و حوزه قدرت خودم لذت میبردم و میوه شو سالهای آینده میچیدم.

این که نشد.

 میخواستم یه جای خواب داشته باشم که اختیار صفر تا صدشو خودم داشته باشم.

زندگی با اونچیزی که میخواستم،خیلی فرق داشت.

هرچی میدوم نمیشه

هرچی سگ دو میزنم،بهره ای نداره

نه درس،نه کار.نه امید به زندگی و اعتماد اجتماعی

هیچی.

  • ۹۸/۰۱/۲۵
  • ۱۸۸ نمایش

نظرات (۵)

و امان از این آزمون های استخدامی :( 
رویاها مون تو چه راهی میسوزه . 
پاسخ:
آزمون نبود
مصاحبه بود
ولی قشنگ تباهی رو حس میکردم
اینکه رو به عقب میرم
برا پول
برای من آزمونه و دارم به این فکر میکنم برای گزینش باید رساله بخونم؟؟؟؟؟ سریسلی این اسمش جوونیه؟ 
پولی که برای همه بود و برای ما نابود. 
میگه که : زندگی همه اش بد نبود
روزهای خوبی هم داشت که نیامدند...
پاسخ:
اگرم بود،خیلی کوتاه،در حد نسیم...
بخدا حاضرم یه همین الان همه زندگیمو بدم یه نفر که بره 8 سال پیش و منو بگیره مثل سگ کتک بزنه و بهم بگه که بخیال استخدام، خودت مسئولیت زندگی خودت رو به عهده بگیر و از توان و تخصص ات برای پول در آوردن استفاده کن و یقین داشته باش که دنیا خیلی بزرگتر از اداره دولتی هست برا پول در آوردن!
این حال همه آدمای این روزها هست، جوون هایی که یا بیکارن یا مثل من بیکار نیستند اما امیدی به زندگی ندارن، فقط زنده هستن
پاسخ:
الان استخدام دولتی هستین؟
نمیشه بیرون بیایین؟
هیچجوره؟
استخدام نیستم، اما کار دولتی یه طرز فکر هست، که یه عمر توی کله آدم فرو رفته...
طرز فکری که میگه تو توانایی این رو که مسئولیت زندگی خودت رو به عهده بگیری نداری و حتما باید بری یه جا کارمند یکی دیگه باشه و برای یکی دیگه کار کنی و اون بهت حقوق بده!
الان توی یه شرکت خصوصی برنامه نویسی میکنم اما باز هم کارمند هستم و این طرز فکر کارمندی عجب مزخرف است و برای کسی که با این طرز فکر توی خانواده و فامیل و جامعه بزرگ شده شنا کردن خلاف جریان شبیه این میمونه که یه قورباغه سعی کنه پرواز کنه!
تغییر عادات و طرز فکر خیلی سخته
پاسخ:
اعتماد به توانایی های شخصی میخواد.
منم خیلی بهش فکر کردم اما ترجیح دادم یه مدت پول جمع کنم تا اگر کارم با شکست مواجه شد، از هر جهت ضربه نخورم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی