مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

من نمیپسندم

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ

ساعت از نیمه شب گذشته و همه جا ساکته.

صدای لباس شویی تو خونه پیچیده.

بابا سرشو از گوشی بیرون میاره , رو میکنه به مامان و میپرسه: کار لباسشویی تموم شد لباسا رو ببرم پهن کنم؟

دارم از پذیرایی رد میشم اما با تندی نگاه میکنم و میگم : صدای ماشین داره میاد. پرسیدن داره؟!

هیچ کدوم به روی خودشون نمیارن. 

برای کسی اصلا مهم نیست حرفی زدم!

بعد از یه مدت یادم میفته منِ احمق تو رابطه این دونفر هیچ وقت نباید دخالت کنم.

بابا با این حرفش داشت میگفت: "عزیزم! من حاضرم هرلحظه که بگی,برای خونه هر کاری انجام بدم. تو اشاره بده تا من بلند شم.ماچ ماچ"

و همه این عبارات, ترجمه جمله "کار لباسشویی تموم شد ببرم پهن کنم" بود که منِ نفر سوم , هیچ وقت نمیفهمم.

عاشقانه هاشون خیلی زمخت و دوره.ولی خودشون میفهمن و باهم حال میکنن.

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • ۱۹۹ نمایش

نظرات (۳)

خوب دیگه هرکس یجور عشقشو ابراز میکنه
عالی بود :)))
چه بابای خوبی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی