مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تیپ همراه

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ق.ظ

اولا فک میکردم باید دنبال آدمی بگردم که هنرمند باشه. فعالیت هنری انجام داده باشه.

اما از وقتی تو دانشکده با چن نفر برخورد کردم و دیدم چقد تعطیل اند,فهمیدم این جماعت بدرد من نمیخورن.

گاها رفتار بچه های خودمون هم رو مخم میرفت. لوس بازیا,بی منطقیا,بی فکر عمل کردنا اصن داغم میکرد.این شد که فهمیدم شاید من از درون به سمت هنر و خلاقیت و این چیزا سوق پیدا کرده باشم,ولی چارچوب فکری ام کاملا مهندس گونه است. شاید چون تو خونه,تحت تربیت دیگه ای بزرگ شدم.

این تعارض درونی و پذیرشش,اوایل خیلی اذیتم کرد.ولی به خودم فهموندم من همچین آدمی ام. 

و مشاور هم تایید کرد. گفت تیپ شخصیتی من متفکر و قضاوتگره؛ یعنی برای هرکاری دنبال دلیل عقلانی میگردم و دوست دارم خودم انتخابگر باشم.

در حالیکه اون افراد اکثرا احساسی و دریافتگرند. باری به هر جهت و انتخاب بر اساس محرک های آنی و حسی😐

این آدمها بدرد من نمیخورن. تکیه گاه زندگی نیستن. نمیتونم روشون حساب کنم. آدم زندگی من , همین که "نگاه زیبایی شناسانه" داشته باشه,کافیه.

  • ۹۷/۰۶/۰۸
  • ۳۵۹ نمایش

نظرات (۱)

یکی رفتم خواستگاری دقیقا همینطوری بود.
یعنی من کاملا INTJ بودم و اون برعکس من ESFP ...
بعد که بهشون زنگ زدیم و گفتیم مناسب هم نیستیم هم گویا ناراحت شده بودند! چون اصولا درک نمیکنن و که دونفر آدم باید یکم شبیه هم باشن لاقل که بتونن کنار هم زندگی کنند و همدیگرو درک کنند.
این تیپ آدمای احساسی و حسی همیشه روی مخ یکی مثل من که همیشه میخواد منطقی و عقلانی تصمیم بگیره هستن.
خب من چطور با همچین آدمی برم زیر یک سقف؟! اولش آره ممکنه یکم هیجان انگیر باشه اما سر تصمیمات بزرگ زندگی چی؟؟ بعدش چی ؟ تا کجا؟
پاسخ:
بنظر من هم مهمه.
اصلا چون طرف احساسی بود ، ناراحت شد و متوجه عواقب نمیشد.
یه "نه" محکم و قاطع ، باید تمومش کنه که اونام عاقبت بخیر بشن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی