مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

وقت گذرونی

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ق.ظ
بعضی موقعا حس میکنم واقعا حال ندارم تحمل کنم خزعبلات عید دیدنی رو
اینکه برا هر مهمونی یک ساعت از وقت مبارک بره که حضرات زر بزنن قیمت پرتقال چقده یا سیاستای دولت چی باید باشه و دیسک کمر زن فلانی چقد از پا انداخته ش.
بعدم اگه ما رفته باشیم,به زور یه چی بکنن تو حلقوممون و بگن بفرمایین,نخوری خودم میکنم تو حلقت. حالا تو با قسم و آیه بیا بگو سیرم یا میل ندارم. چون اون براش مهم نیست.فقط میخواد محبتشو ثابت کنه به روش خودش.
یا ازون بدتر,بشینیم بحث کنیم فلانی چرا الان بیمارستانه مقصر کیه؟
حالا اون بدبخت تو ای سی یو داره با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم میکنه و زنش از تنهایی و ترس تو یه شهر دیگه دق میکنه چون همه کسایی که بهشون میگن فامیل, نیستن موقعی که باید باشن و بهشون احتیاج داری...
تف به این همه بازی و وقت گذرونی...
جای آجیل خوری همین الان پاشو برو بگو چه کاری ازم برمیاد که انجام بدم باشرف.
گاهی فک میکنم کاش میشد مث روابط مسخره و بی پایه و بی فایده دانشگاه که یههو همه رو کات کردم و خودمو از بند و بلا نجات دادم,از شر بیهودگی روابط فامیلی هم رها میکردم...شایدم تا سال دیگه عملی شد

  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • ۲۶۸ نمایش

نظرات (۲)

منم خیلی بدم می آد،
کات کردن یه سری ها که خیلی داغونن، خوبه...

+ یادمه من اون موقع که رفت و آمد فامیلی داشتیم همیشه تو جمع مردونه می نشستم، حال حرف خانم ها که از خرید و لباس و عروسی و .... بود نداشتم اصن. :/
پاسخ:
الان رفت و آمد ندارین؟ 😀

اخه اونام چرت میگن. قیمت پرتقال و مسائل سیاسی و تعمیر ماشین مخصوص اوناس😒 فرق نداره
من سه ساله با هیچکس رفت و آمد نمیکنم
فقط دوستام و عزیز و آقاجونام از دو طرف
فامیل رو فقط سالی یکبار وقتی میان خونمون بازدید پس بدن میبینم
اوایل حریف ننم نمیشدم ولی رفته رفته کم آورد
سمت ما منهای حرفهای تخمیِ بی سر و ته به آدم ضربه هم میزنن

پاسخ:
برام دردناکه این روشو پیش بگیرم
از تو خود رفتن میترسم.
اما وقتی ضرر ارتباط بیشتر از تنهایی باشه,مجبور میشه ادم
شاید هنوز به اون مرحله نرسیدم که هنوز دو دلم
هنوز شک ام به یقین نرسیده
وگرنه منزجر از شعور اطرافیان,راه تنهایی رو پیش میگیرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی