مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پیشتازان

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ

کلا از اینکه کسی به خاطر قدمت حضورش ، خودشو تو همه چی ذی حق بدونه و اجازه میدون دادن به افراد جدید نده، متنفرم.

حالا جزو اولین افراد بودن که بودن. این نشانه بهتر و لایق تر بودن نیست.

به خاطر همین روحیه ام، با بچه های انجمن درافتادم.

راه نفوذ افراد جدید به گروه پوسیده ما، فقط از دریچه من و دو نفر دیگه بود.

این شده بود جنگ

اینو گفتم که بگم پای این اخلاقم وایسادم و خیلی چیزا رو از دست دادم و با قدیمی ها در افتادم...

الانم نمیتونم بی درایتی افرادی رو درک کنم که صرفا به دلیل پیشتازی ، محترم شمرده بشن.

مگه علی چطور کنار زده شد؟ جز با حس بزرگی طلبی پیشتازان اسلام؟

  • ۹۵/۱۰/۲۱
  • ۳۹۳ نمایش

نظرات (۴)

این حس توی خدمت سربازی خیلی زیاده.
پاسخ:
همه جا هست متاسفانه
حق آب و گل دا ند خب
نفی نمی کنم این حقو مثل تو ولی به نظرمم خیلی ویژه و خاص نیشت.
خط آخرو نپسندیدم. حالا چون می خوای حرفتو اثبات کنی که نمی تونی تاریخ اسلامو شخصی تحلیل کنی و بگی این است و لاغیر...
والا م نمی گم اصن که لجت در نیاد... :)))
پاسخ:
شخصی تحلیل کردم؟!
گفتم همین است و لاغیر؟!

شاید به خاطر حصر واژه "جز" این حرفو میزنی.

بعد پیامبر یه عده نشستن دور هم، که شایسته ترین فرد رو انتخاب کنن
ملاک انتخاب این شخص شایسته جدید چی بود؟
چه فرقی بین جانشین اول و از پیش تعیین شده وجود داشت؟
فک میکنم نتیجه ی این مقایسه، جواب باشه
دیگه نیازی به تحلیل من نیست

یه بار دیگه دو خط اولتو بخون!!
میگم جنس موادش خوب بوده ها! تو نوشتارت هم تاثیرگذاشته!
والا!

سلام!

حواست باشه حضرت امیرالمونین علی علیه السلام خودشون جز اولین نفرها بودند....

و این که پیشتازی همیشه هم بد نیست این که به قول دکتر جلالی یادمون نره بالاخره یکی یا یه گروهی بوده که آغازگر بوده که الان ما این موضوع یا قضیه رو داریم که بخواهیم ادامه اش بدیم مهمه و قابل احترام حتی اگه اشتباهاتی داره

اما این که پیشتازان چه مرامی دارند مسئله ی دیگه ای هست که شاید فعلا قابل حل نباشه

اما حداقل کاری که من می تونم بکنم اینه که اگه یه روزی پیشتاز بودم این شکلی که تو میگی رفتار نکنم

پاسخ:
به به! سلام! میبینم که امتحانا تموم شده!

معلومه پیشتاز بودن بد نیست. اتفاقا نشون میده طرف بین همه آدما، یه تفاوتی داشته.قدم اولشو درست گذاشته.
چرا فعلا قابل حل نیست؟
اتفاقا گام بعدی همینه. کسی که یه مرحله رو رد کرده، مراحل دیگه باید براش مهم باشه.
تو فک میکنی طلحه و زبیر و ابن عباس برا چی خودشونو ذی حق میدونستن؟
چرا با امام درافتادن؟
هر گامی به خودی خود مهمه
هرجا که اشتباه بری، تا تهش اشتباه میشی
هرچقدرم درست رفته باشی، به نفع خودت و جامعه ات ، درست رفتی و به حق/خدا نزدیک تر شدی
خب مثلا اینکه ما قریشیم و از ما باید باشه
قرهن میگه افان مات او قتل انقلبتم علی اعقابکم... یا یه واژه جز اعقابکم.
یعنی اینکه اگه پیامبر بمیره بر می گردید به جاهلیت خودتون.
پا منبر هقای جاودان شنیدم.
مگه اولین تو اسلام اونا بودن؟ یا حتی اولین ها


بله به خاطر واژه جز.

والا
:)))
پاسخ:
از همون قریشی ها, کی رو انتخاب کردن؟
باز چیزی که گفتی,حرف منو رد نکرد 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی