مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

زیر صفرها

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

شبی که حافظ ناظری اومد و مهمان خندوانه شد,تعجب کردم
جایگاه حافظ تو ذهنم طوری بود که تو برنامه معمولی و تلویزیونی پا نذاره.
کلا تریپ اش فرق میکنه. انگار فریز شده اس برای کارهای خیلی بزرگ.
با اومدنش,این حجابو شکست اما تصوراتم پاک نشد.
اونجا که گفت" همه زندگیمو خودم ساختم،رفتم خارج درس خوندم و از صفر,زیر صفر شروع کردم." خواستم بگم برادر, شما حتی اگه تنهایی و گرسنگی و نبود زبان مشترک تو کشور غریبه رو تجربه کرده باشی , همینکه اسمت میاد,یعنی از بیست شروع کردی..!
بدونِ اینکه کسی شخص خودتو بشناسه,اسم پدرتونو "شنیده" و این یعنی حمایت,برتری
حتی اگه تو عرصه دیگه ای هم فعالیت داشتی,باز هم از صفر شروع نمیکردی به دلیل این انتساب خانوادگی.
زیر صفر شما اونجا شروع میشه که اسکی جزو ورزشهای مورد علاقه شماست و برای جلوگیری از آسیب دیدن احتمالی انگشتان دستتون برای نواختن ساز,مجبور به ترک این ورزش میشین و به باقی علاقه مندی هاتون میپردازین...
اما زیر صفر مردم از گرسنگی شب و بی پولی موقع ازدواج و بیکاری و بی اعتباری شروع میشه...
  • ۹۵/۰۸/۲۸
  • ۲۵۶ نمایش

نظرات (۱)

اینکه میگی زیر صفر نبوده رو قبول دارم
اما نسبت به خودش حساب کنی خیلی مایه گذاشته
میتونسن اینجا بمونه از اسم باباش استفاده کنه و هم آسون تر بود هم شاید پولدارتر میشد
از صفر شروع کردن برای من خیلی وقتا این معنیو میده که راه سختو انتخاب کنی به خاطر رشد کردن :دی
پاسخ:
بله خب. یه فرقی برام داشت که نشستم برنامه شو دیدم و درباره ش نوشتم.
راه سخت هم درسته مصائب داره ولی
وقتی رقم و عدد وارد میکنیم,یعنی میزانو مشخص میکنیم
این آدم با این شرایط,از صفر شروع نکرده.پیش تر از کساییه که مثل اون مسیر سختو انتخاب کردن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی