مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

شباهت های گره ناک

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ
دارم از حسادت میترکم.عجیبه.من آدم حسودی نیستم,اما خدا نکنه احساس کنم کسی داره جای منو میگیره,وجودم پر میشه از این حس...اما این یکی کمی فرق میکنه,شاید دلیلش همینه...از همون اول که دیدمش,با اینکه خیلی از من بهتر نبود و جدا چندین ویژگی برتر نسبت بهش داشتم,اما مث رقیب بهش نگاه میکنم...تو همه چی.از کوچیکترین چیزا مث تعداد فالوعر بگیر تا ....سه نقطه ها رو ک نمیشه پر کرد.خدا دست گذاشت رو همین آدم؟ همین آدم که من ب کوچیکترین چیزاش حسودی میکنم؟! چرا؟! روز بروزم تشدیدش میکنه؟ چرا؟! 
باز داره قصه گره در گره میشه....باز...
باید طاقت بیارم.باید صبر کنم
  • ۹۵/۰۱/۲۵
  • ۲۲۸ نمایش

نظرات (۱)

این مسخره بازیا چیه
پاسخ:
به تو چه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی