مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

خانه قبل

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ق.ظ

یه سر رفتم وبلاگ قبلی.

اولین چیزی که تو هر وبلاگی نگاه میکنم، آمارگیرشه.

انتظار داشتم مثلا آمارش 0 - 0 - 1 - 2 - 0 - 0 - 1 باشه...

اما در کمال تعجب تو این هفته تا 29 بازدید هم داشته!!

یه دور دو ماه آخرو مرور کردم...چقد متفاوت حرف میزدم! شاخص بودم! هنوز احساس میکردم راهی تا نجات هس

هنوز "من" درونی مو نکشته بودم. چقد صریح حرف میزدم! بی دغدغه. انگار آزادتر بودم.

هنوز به این خونه عادت نکردم. "جا نیفتادم" انگاری...

6 سال نوشتن ...! وابسته میشه آدم...هنوزم دوسش دارم.

گرچه اینجا احساس امنیت بیشتری میکنم چون آدرسشو همه ندارن.

محرم و نامحرمشو خودم انتخاب کردم

ولی خب، دوس داشتم یه راهی که انتخاب میکنم تا ته برم.

دوس داشتم آرشیوم یه جا باشه.مث عمرم قطور بشه. هویتم باشه.

نشد؛تقدیر نخواست...چاره ای نیست.

سازش میکنیم!

  • ۹۴/۰۹/۲۷
  • ۲۵۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی