مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

برو برو که تو ام یار نه ای

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

وقتی میگه :

"سلام ، دیشب بله برونم بود"

یعنی خیلی وقته نزدیکی شما به پایان رسیده ، اما خبر نداشتین...

یعنی اونقدر فاصله بین شما هست....که بزرگترین خبر زندگی ، در حد اطلاعرسانی آب و هوا باشه.

نه ذوقی، نه حرفی، نه مشورتی...نه حرفهای پنهانی

مثل مرگ، مثل یک پایان.

من از اون روز برای این رابطه، مراسم وداع گرفتم...

  • ۹۴/۰۸/۲۵
  • ۲۶۵ نمایش

نظرات (۴)

کاری به این موضوع که گفتی ندارم اما یه موقع هایی اینقدر خودت گیج و منگی که دیگه حرفی نمیمونه واسه گفتن به بقیه ترجیح میدی یه جوری اول به خودت بیای بعد .....البته اینا که گفتم با این پنهون کاریا که مردم میکنن که نمیدونم دقیقا وقتی قراره بعدش همه بفهمن دلیلش چیه فرق داره ها
پاسخ:
نه این فرق داشت!
حرف میزدیم درباره ازدواج، درباره مردها، درباره خیلی چیزا...
حتی مزه دهن منو میپرسید
اما خودش نم پس نمیداد.
این فرق داشت، روش حساب میکردم.
خودم از خاله زنکی خوشم نمیاد
اما رفقای نزدیک فرق میکنن
exactly.

ممنون از کامنتت. آره خیلی سخت بود
پاسخ:
خواهش میکنم.
منتظر برگشت بودم!
شاید داشته سعی میکرده با از زیر زبون تو کشیدن خودشو مجاب میکرده به چیزی که نمیتونسه بگه. نمیگم حق میدم بهش اما حرف نزدن ادما دلایل زیادی داره دارم کلی میگم و بازم تکرار میکنم کاری به این مورد خاص ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی