مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

معشوق هلویی

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

احساس خوشبختی میکنم

وقتی کنار کسایی میشینم که کسانی دوستشون دارند و حسرت یک لحظه نشستن کنارشونو دارن!

وقتی تو چهره شون نگاه میکنم...، سعی میکنم همه اجزای صورتشونو به ذهن بسپرم

از لبخندشون لذت ببرم!

غنیمت میشمرم ثانیه هایی که کنارشون هستم ؛ حالا که میدونم کس دیگه ای در حسرت این لحظه هاست...!

میخوام به عاشق ها بگم نگران نباشید؛ درصدی از حق همصحبتی با معشوق تونو به جا آوردم

من فهمیدم گوهر یکدانه تونو سپردین به من! مراقب لحظه هام هستم

وقتی به راحتی تو عکسها کنار این آدما قرار میگیرم، خدا رو شکر میکنم،

انگار که یک دنیای بعید، بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای، در اختیار من قرار گرفته باشه!

آخ که احساس خوشبختی میکنم!

  • ۹۴/۰۸/۱۷
  • ۲۲۵ نمایش

نظرات (۱)

عالی بود این
بسیار عالی
عالیییییییی ینی


دلم برات تنگ شده :|
پاسخ:
من خیلی وقته...
خیلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی