مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

خاص من!

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

چیزی که بعدخواستگاری متوجه شدم ، این بود که آدمای دنیا، هرجور که میخوان زندگی کنن، با هر کسی که بخوان، میتونن بسازن؛

ولی من ، به اعتقادات و علایقم، نمیتونم پشت کنم...چیزایی که برام ارزش دارن و به نظر دیگران نمیان...

چرا باید با کسی بسازم که شبیه من نیست...؟

صبر میکنم...، صبر...، تا کسی که به قامتم دوخته شده بیاد...

کسی که شاید انگار خدا ، همین تازگی، برای من آفریده باشه

کسی که ندیدم، اما خدا ، خوب ، نگهدارشه تا فاصله ها رو برداره و نزدیک و نزدیک تر شه...

  • ۹۴/۰۵/۳۰
  • ۲۶۲ نمایش

نظرات (۳)

نمیدونم ویژگی های کسی که منتظرشی چیه،اما اگه کسی اومد و ب دلت نشست حتی اگه ویژگی های خاص تورو نداشت ب نظرم دودل نباش شاید در طول زندگی همون خاص تو بشه.شاید خدا گذاشته تا در طول زندگی اونو به خاص خودت تبدیل کنی.
اول اینکه لزوما اونی که تو می خوای همونی نیس که خدا برات خواسته و برعکس شاید حتی!
و عسی ان تکرهوا شیئا و ازین حرفا...

بعدم اینکه قرار نیس تو زندگی تو کسی رو تبدیل به چیزی کنی که می خوای
با این دید نمی شه پیش رف :)

بعد ترم
شاید یکی از همینا که میان و تو نمی پسندی، همونی بوده که خدا برات نگه داشته بوده و نزدیک و نزدیک تر شده!
ولی حالا مثن یه چیزی که تو تو ذهنت داریو نداشته!

دعا کن برا خودت
و برا همه جوونا

پاسخ:
اگه به بند اول معتقد نمیشدم،
اصلا اجازه نمیدادم ندیده کسی وارد این خونه بشه!
یعنی یه پنجره رو باز گذاشته م که قبلا بسته بود

نفهمیدم اصن چرا این بند دومو مطرح کردی
جایی از نوشتم این مفهومو میرسوند؟
خب منم به این اعتقاد دارم.برا همین کسی رو میخوام انتخاب کنم که خیلی چیزاشو بپسندم.
نه که امید داشته باشم اصلاح شه و من تغییرش بدم

یعنی خدا موارد مورد علاقه و پسند منو نمیشناسه؟
نمیدونه اینی که داره میفرسته پسند من نیست؟
خدا کسی رو برا من نگه میداره که پسندم نباشه و به زور بپسندمش؟
من تمام و کمال خواسته هامو میخوام.
اگه نباشه، میدونم کم میارم.
میدونم وسط زندگی لنگ میزنم و زندگی خودمو و اون بدبختو خراب میکنم...
نه ...خدا میدونه....منم صبر میکنم...

کاری که میکنم.
بند دومو تو نگفتی!
اون نظر بالایی گفتند
و تو ام گفتی چشم :|

لزوما به معنی این نیس که خدا نمی دونه یا نمی شناسه
شاید تو اشتباه می کنی
فک می کنی کم میاری حتی!
پاسخ:
اوهوم.حدس زدم.
برا همین پاک ش کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی