مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

من دوستت دارم هنوز

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ

امشب عروسش می شوی من دوستت دارم هنوز
بی من چه شیرین میروی من دوستت دارم هنوز

در این مثلث سوختم دارم به سویت می دوم
داری به سویش میروی من دوستت دارم هنوز

قسمت نشد در این غزل…شاید جهان دیگری…
مستی و رقص و مثنوی..من دوستت دارم هنوز

امشب برایت بغض من کل میکشد محبوب من
حتی اگر هم نشنوی من دوستت دارم هنوز

در سنگسار قلب من لبخند تو زیباترست
یک جور خاص معنوی من دوستت دارم هنوز

دارد غرورم میچکد از چشمهایم روی تخت
داری عزیزش می شوی…من دوستت دارم هنوز...

مهدی حسینی

  • ۹۴/۰۵/۲۹
  • ۶۹۵ نمایش

نظرات (۲)

کسایی که اینجور اتفاقا براشون میفته وااقعا تحمل کردن زندگی براشون سخت میشه اما به نظر من خدا یه جور صبر و استقامت بهشون میده که تحمل کنن و بعدا زندکی بهتری در انتظارشونه،ما تو فامیلمون یه نمونه ازین اتفاقا داشتیم که الان همون دو نفر که عاشقه هم بودن الان زندگی خودشون رو دارن هرکدوم و حتی چشم دیدن هم رو ندارن دیگه.یعنی اصلا به قامت هم دوخته نشده بودن از اول.این اشتباه آدماست که زود دل میبندن و وقتی هم به عشقشون نمیرسن انگار ب ته دنیا رسیدن و اطرافیان هم ناراحت میشن که چرا این دوتا به هم نرسیدن،حالا این وسط بعضیا با تقدیر خدا کنار میان و منتظر میشن تا کسی که باید برسه بیاد اما بعضیا تا آخر عمر به یاد کسی که بهش نرسیدن ما بقی عمرشونو تباه میکنن
پاسخ:
اگه زود دل نبسته باشن و عاقلانه و عاشقانه همو انتخاب کرده باشن چی؟
اگه تقدیر...
:((((
گریه م گرف حتی
خیلی بده این 
پاسخ:
داغون...
زمزمه ش میکنم گاهی...
حتی امروزم یادم افتاده بود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی