مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

در راستای مطلوب خویش

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۱:۳۸ ب.ظ

بابا گفت مایه ننگ شم.

بخاطر همه چیزایی که از اول زندگیم انتخاب کزدم چی بخونم و چه کارایی بکنم.

دیگه مث قبل ناراحت نمیشم. دو روز واقعا از حرفش غصه خوردم ولی بعدش گفتم به تخم نداشته ام‌. این پیرمرد مگه چقد حالیشه که از حرفش غصه ام بگیره. فقط از این ناراحت بودم که آخر عمری خیری از جانب ما ندید. که بعدش گفتم به درک! مگه ما چه خیر منتفع مطلوبی از جانب اون بهمون رسید که حالا من ناراحت باشم چیزی نشدم که میخواد! مگه از بچگی چیزای ساده ای که همه باباها انجام میدن ازش خواستم انجام داد ؟

اینا رو روانکاو تو وجودم قوی کرد‌. 

اها راستی، جلسات روانکاوی هم کنسل کردم.چون پولی در بساط نداشتم و باید سرکار میرفتم. زنیکه پیام میده فلان و بهمان. گمشو حاجی! جواب تو یکی رو که دیگه نباید بدم!

یه تایمی "هیچ" حمایتی از هیچ کسی نداشتم و بدترین شبا رو پشت سر گذاشتم تا خودمو پیدا کنم...‌

گور بابای همه

فقط خودم! فقط خودمم که میتونم صدای خودمو بشنوم و خودمو نجات بدم. فقط خودم میتونم شرایط خودمو درک کنم.اینا رو روانکاو یادم داد و الان علیه خودش استفاده میکنم :))))))

  • ۰۲/۰۷/۲۵
  • ۱۷ نمایش