مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

چرا این کار؟

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ

دوست داشتم این کارو تجربه کنم. از بچگی کار تو فروشگاهو دوست داشتم. هم پایه های مارکتینگو تجربه کنم که چجوری یه کار رشد میکنه و قوت میگیره. هم مهارتای ارتباطیمو قوی کنم. تو هردوتاش بشدت ضعف دارم و نیاز دارم تمرینش کنم. البته که ۳۰ سالگی زمان خوبی برای شروع نیست! ولی خب، همینه که هست...

بیمه و بیمه تکمیلی و ۳۰۰ تومن کوپن خرید ماهانه مجازی و اضافه کاری و اینا هم که از مزایاشه. حقوق هم سرماه میدن. حقوق ساعتیشم با کار قبلیم برابری میکنه!! به علاوه همه مزایایی که داره. نمیدونم چرا مغز خر باید خورده باشم بگم تو کار فرهنگی میمونم وقتی هیچی نداره...

  • ۰۲/۰۷/۲۴
  • ۱۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی