مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۶
    سگ

جوونی پرپر

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۲۱ ق.ظ

اینکه دارم به وضوح میبینم مامان و بابا پیر میشن و مصادیق پیری توشون پررنگ میشه ، اما ما همچنان، محکم و استوار تو خونه نشستیم و جایی نمیریم، آزارم میده.

بابا دندون مصنوعی گذاشته و مامان برای خوندن هرچیز از عینک استفاده میکنه

هردو آب رفتن و کوچیک شدن اما همچنان برای ما کار میکنن و مواظب مونن.

این اذیتم میکنه

شرایطی که نه دخالتی توش دارم و میتونم تغییرش بدم، نه بپذیرمش

تنها کاری که میتونم بکنم اینه که طولاااااانی مدت کار کنم و خونه نباشم تا باهم درگیر نشیم و سبک زندگی پیری شون پتک نشه تو سر ام.

ولی همین دیر اومدنم شده محل بحث و دعوا

وقتش نیست من سر این چیزا با ننه بابای پیرم دعوا کنم.
وقتشه نوه هاشونو بغل کنن و راه ببرن ...

4 ماه تا 28 سالگی مونده و من هنوز شبا پیش ننه بابام میخوابم

سگ تو روح این زندگی

تو وجود اون بی شرفایی که ریدن تو اقتصاد . اونا که ریدن تو فرهنگ ازدواج. تو کار و سربازی. که یه پسر هم سن و سال من جرات نمیکنه بیاد جلو.

سگ تو روح جوونی من و همه ی هم سن و سالای من که داره پرپر میشه...

سگ تو همه چیز

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • ۹۸ نمایش

نظرات (۲)

بنظرم فصل تازه ای داره توی زندگیتون شروع میشه که زیاد جالب نیست، چون خودم هم توی موقعیت مشابه بودم واقعا نمیدونم چکار میشه کرد...

من که یه مدت با قرص درمانی خودم زدم بیخیالی و نفهمیدم چطور گذشت...

الانم که ازدواج کردم با خودم فکر میکنم که شاید بهتر بود اول خونه میخریدم بعد برای ازدواج اقدام میکردم، یا اینکه مجردی زندگیم میکردم و گاهی هم از راه نامشروع رفع نیاز میکردم، شاید اینطوری دردسرم کمتر بود...

و سوال مهم اینکه آخرش که چی؟!

بهترین سوال های زندگی ما در تقلای رفع حداقل نیازها گذشت، فرصتی که بر نمیگرده

پاسخ:
من این مدت با یه پسر آشنا شذم که نشونه هاشو دیده بودم دوسم ذاره
ولی طی یه گفتگویی گفته بود میترسه بیاد جلو چون هیچی نداره
دلو زدم به دریا و باهاش وارد رابطه شدم و همونجا گفتم فازت چیه؟ تا کی؟ من مشکلی با مسائل مالی ندارم‌ . اونقد که باهم نشستیم از ذیوار خونه پیدا کردیم.

اون موقع رابطه ام با والدین افتضاح بود ولی الان بخاطر رابطه ام , دیگه به گیر شون اهمیت نمیدم. حس میکنم رفتنی ام و این آرومم میکنه صبور باشم.

اون پسر حق داره نگران مسایل مالی باشه... شما بنویس مشکل مالی، اما بخون هزارتا مشکل!!

پول مثل آبی هست که ریخته میشه روی آتیش مشکلات، وقتی نباشه رابطه تون هم خیلی دچار چالش میشه.

و یه چیزی رو جدی بهتون میگم، پسری که پول در نیاورده و کار نکرده رو خیلی روش حساب نکنید، کار کردن و درآمد زایی بخش زیادی از شخصیت یک مرد رو شکل میده...

فکر میکنم دنبال یک جایی نه اینجا هستید که شاید الان زیاد بهش فکر نکنید اما وقتی به اونجا رسیدید براتون جدی و واقعی میشه.

پاسخ:
نگفتم کار نکرده
۱۲ ساله داره کار میکنه
اما مث همه جوونای امروزی نمیتونه تو‌تهران خونه بخره یا مناطق خوب اجاره کنه.
همین
من با این قضیه مشکل ندارم چون میدونم مساله از اون نیست‌.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی