مذاق شناسی
یکی از دلایلی که اومدم فروشگاه، ارتباط نزدیک بی واسطه با اصل مردم بود تا بیشتر بشناسمشون. ذائقه شناسی کنم اصلا.
یکی از چیزایی که خیلی برام جالبه، برخلاف تصورم، ملت خیلی به کالاهای نوستالژیک تمایل دارن همچنان. مثل صابون نخل سبز!
یا با وجود انواع رنگ و مزه ها مدلها همچنان پفک نمکی تو سبد خریدشدن هست با اینکه بنظرم خیلی بی مزه است!
یا یزید! ساقه طلایی!!! حاجی! اییییین همه درباره اش جوک ساختن ولی همچنان پرفروش!!
پم پم! پرفروش!!
ارزونی دلیل خوبی نیست.چون خیلی چیزهای دیگه هست که میتونه جایگزینش باشه.
این خیلی نکته مهمی رو میرسونه. اونم اینکه میشه تو فروش، بجای خلق یک چیز جدید، روی چیزهای نوستالژی دست گذاشت و مردم رو چاپید و مطمئن باشی نقطه خوبیه و شکستش کمتره!
این برای خودم خیلی تعجب اور بود...
یه فروشنده خوب کسیه که این نکاتو بتونه دربیاره و بر اساس رفتار شناسی از خریدارانش ، با بهترین روشها، در راستای اهداف خودش عملیاتی کنه
هم خودش میپسنده، هم مشتری!
- ۰۲/۱۰/۰۱
- ۲۶ نمایش
این پستت خیلی جذاب بود
لطفا بازم این مدلی بنویس