مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کی گفته پول خوب نیست؟ خانه اش ویران باد...

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۱ ب.ظ

دیشب دیر رسیدم خونه
تمام سرمای انتظار تو جونم رخنه کرده بود.
بدنم درد میکرد
شب زود خوابیدم اما صبح بازم خوابم میومد.
تا پاشم و کلاس ثبت نام کنم و برم کتابخونه،شد ساعت 1.
تا 5 کارم تموم نشد. تخفیف اسنپ داشتم.گفتم جهنم. ماشین میگیرم و میرم.
ده دیقه به هشت ماشین گرفتم و تو هوای برفی که سوز میزد، بدون اینکه سرما صورتمو حس کنه، از در کتابخونه اومدم بیرون، سوار ماشین گرم شدم و بیست دیقه بعد، جلو در خونه پیاده شدم.
اینو مقایسه میکنم با روزایی که کل پول هرماهم 100 هزار تومن بود و جای تکون خوردن نداشتم و بجز اتوبوس حتی نمیتونستم به تاکسی فکر کنم چه برسه به اسنپ...
کی گفته پول خوب نیست...؟ خانه اش ویران باد!

  • ۹۸/۱۱/۰۲
  • ۱۱۰ نمایش

نظرات (۱)

  • گمـــــــشده :)
  • دقیقا موافقم باهاتپول خیلی هم خوبه

    بخه خصوص اگه بتونی کار خودت داشته باشی

    حتی اگه کار خودت نباشه جایی کار کنی که بهت احترام بزارن و شخصیتت حفظ بشه 

    هر دوش خوبه

    پاسخ:
    بعله. اون که همه شرایطو باهم داشته باشه که دیگه نور علی نوره!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی