مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

هدیه معلمانه

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ق.ظ

یکی از مادرا برای روز معلم امسال وسایل آرایشی و بهداشتی آورد.

این کار دو مفهوم داره.

یکی اینکه من اونقد هپلم که هم بو میدم و هم قیافه زشتی دارم و بهتره از اینا استفاده کنم.

یکی اینکه بنا به سن و علایقی که خانمها دارن و به احتمال زیاد استفاده میکنم،هدیه آوردن.

واقعا نمیدونم بر اساس شواهد، خوشدلی کنم و مورد دوم رو بپذیرم یا مورد اول. چون دقیقا 50-50 هستم.

اما دوست دارم فکر کنم مورد دوم بوده ،با پای خودش رفته مغازه و در کنار چیزی که برای خودش میخریده،برای من هم انتخاب کرده تا با دل خوش استفاده کنم و بگم چه آدمهای خوش سلیقه ای....میدونن بجای کاسه بشقاب، دختر جوانی مثل من چه استفاده هایی داره...

+ بعضیا یه چیزایی میارن انگار چاقو گذاشتن زیر گلوشون چیزی بیار. بابا روسری دست دوم و کتاب رنگ و رو رفته ی خونه ات نشونه محبت نیست.توهینه.

+بعد از پول نقد،سوغاتی خوردنی برای من ،بهترین هدیه است...😌 نون محلی،شیرینی اون منطقه،شکلات و پشمک و لواشک...😋 انقد به جونم میچسبه که میگم خدایا شکرت...این بچه ها چقد رحمت و برکت با خودشون میارن...

هم مبلغ زیادی نمیبره،هم نشون میده طرف حتی از راه دور هم به یاد تو بوده و این حالتو خوب میکنه... طعم خوراکی مناطقی رو زیر زبونت میاره که شاید پات به اونجا نرسیده باشه...

قشنگه؛ خیلی قشنگ...

  • ۹۸/۰۲/۱۴
  • ۱۴۳ نمایش

نظرات (۲)

چرا اینقد منفی نگر ؟ :|:|
مادرا معمولا میگن چیزی بخریم که طرف استفاده کنه ازش و به دردش بخوره
پاسخ:
چون معمولا وسایل دست دومشونو هدیه میارن
و این بارها تکرار شده
و اینکه زنها بیشتر حرفاشونو با تیکه و کنایه میزنن متاسفانه
هر حرکتی معنی داره و باید تفسیرش کنی :/
اتفاقا من زیادی خوشخیال بودم و همه چیزو مثبت نگاه میکردم.چند ساله دارم میرم مشاوره و بهم میگن واقعیت به خوشخیالی تو نیست.من دارم کار میکنم رو خودم واقع نگر باشم. 
وسایل دست دوم؟ واقعا؟
عجب آدمایین😑😑
خواهر منم مربی مهده ولی خداروشکر این داستانا رو ندارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی