مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بستر

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ

زندگی مث موج بالا پایین میشه...

تو این جزر و مدش,تا رسیدن به ثبات, بهم نشون داد منی که ادعا میکنم یه سری چیزا خیلی برام مهمه,تو شرایط بحرانی,اگه تکیه گاهی مثل پدر نداشتم,معلوم نبود دست به چه کارهایی میزدم و فاصله ای با کسی که بهش دزد و فاحشه میگن,ندارم...

بهم ثابت شد خیلی چیزا رو من بوجود نیاوردم,شرایط زندگیم ایجاد کرد و من نقشی توش نداشتم که حالا برای داشتنش افتخار کنم؛

مث آبرو,احترام,پول و پاکی نفس

یعنی بستر فرهنگی منو به این سمت سوق داد,نه انتخاب همیشگی و درونی من.

یعنی شرایط برخلاف تصورم,از همه چیز مهمتر بوده نه انتخاب من.

میدونی فهمیدن این موضوع برای منی که کلی ادعا دارم,چقد درد داشت؟

  • ۹۷/۰۷/۰۳
  • ۱۶۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی