مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اعتماد اجتماعی

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ

داشتم برنامه ریزی میکردم برم بیمه عمر. بعد دیدم به چه درد میخوره؟

* فهمیدم پول مردنتو میدن به خانواده. گفتم این بدرد کسی میخوره که سرپرست خانوار باشه نه من که هیچ درامدی برای خانواده ندارم که با مرگم ضرری به اینا برسه.

*یکیش هزینه های درمانی و قطع عضو و اینا بود که دیدم بابا ما رو با همون بیمه پیزوری شون بیمه کرده. 

*گفتم دیگه به چه درد میخوره؟ یکیش بازپرداخت و سود و اینا بود تو بلند مدت. گفتم من پولمو بدم به یه سری مفت خور که معلوم نیست با این کجاها میرن و چیکارا میکنن و چطور رئیس میشن , اونوقت معلوم نیست بعد چند سال بگن ورشکست شدیم و رئیسمون دزد شد و دستمون بهش بند نیست و الخ.

بیخیال شدم. پولم دست خودم باشه,جاش امن تره...

حداقل حقوق بعد 12 سال نمیخوام.خودم جمع میکنم,ماه به ماه همون قد میخورم.نمیخواد از دست این دزدا قطره قطره بکشم بیرون.

اینجوری اعتماد اجتماعی ساختن برامون.

  • ۹۷/۰۵/۱۲
  • ۱۶۰ نمایش

نظرات (۲)

  • سرهنگ تمام
  • جدا از بحث اعتماد!
    پولی که دست خودت بمونه با افزایش تورم ارزشش رو از دست میده. سپرده ای که تحت عنوان بیمه برای خودت کنار میذاری مشمول سود روزشمار میشه که موقع بازنشستگی تازه مطابق با حداقل زمونه ات حقوق بگیری
    توو این زمونه پول نباید راکد بمونه و همیشه مطمئن ترین سرمایه گذاری خرید مِلک بوده و هست، برای ما که این استطاعت رو نداریم باید به همین چیزا بسنده کنیم دیگه
    بیمه عمرم چون سقف پرداخت کمتر و دوره زمانی کوتاه تری داره قطعا پرداختش برای عوام راحت تر از بیمه تامین اجتماعیه
    صلوات :))))
    پاسخ:
    قبول کن سخته اعتماد.
    گیرم قرار به اعتماد باشه,میذارم بانکی که سودش بیشتر باشه و هر یه سال سررسیدش تموم میشه نه اونقدر طولاااااانی....😔
    به هیشکی نمیتونم اعتماد کنم که این چیزا حالیش باشه و روراست حرف بزنه...
    وگرنه راههای بهتریم حتما هست
    امید پسرخالم، خانمشو بیمه ی زنان خانه دار؟ یا یه همچین چیزی کرده.
    به نظرم امید جایی نمی خوابه که زیرش آب بره(؟)

    پاسخ:
    کمی نظرم داره برمیگرده.
    اگه هنوز جون داشته باشم و کار کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی