مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

متکی

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۵۴ ب.ظ

به یکی از همکارا که خونه اش نزدیک مهده گفتم آرایشگاه خوب کجا میری که منم از همینجا برم.

گفت من اصلا آرایشگاه نمیرم. کمی هم با خجالت گفت.

با تعجب پرسیدم چرا؟

گفت همه کارامو خودم انجام میدم

خانوم با سلیقه ایه. بچه نداره و وقت داره رو خودش صرف کنه. خوش تیپ و خوش پوشه اما صرفه جویی هم میکنه.

بعدا فکر کردم چرا تعجب کردم؟ از این آدم که میتونه رو پای خودش وایسه، بعید نیست.

اصلاح صورت رو خودش انجام میده، رنگ رو خودش میذاره، ناخن هاشم ازین قرطی بازیا نداره.موهای بلندی هم داره که نیاز به کوتاهی نیست و اگر باشه، مادرش پایینشو مرتب میکنه

به گمونم برا پایین آوردن هزینه ها، این روش کارا واقعا بدردبخوره.

با همین کاراش تونستن خونه و ماشین بخرن و زندگی خوب و راضی کننده ای داشته باشن درصورتی که از بیرون که نگاه کنیم بگیم مگه میشه اینطوری تو تهرانم دووم آورد؟

اونروزی داشت میگفت هزینه خرج خونه شون بعد از اقساط ماشین که قراره شوهره بده، با حقوق خودش،یعنی 600 تومن میچرخه...

بجای غر زدن ، باید روش زندگیامونو عوض کنیم . سبک زندگی ما ولخرجانه و آزادانه بود که بعد فشار اقتصادی؛ به اینروز دچار شدیم

  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • ۲۲۵ نمایش

نظرات (۱)

  • مهدی صالح پور
  • من در دوستانِ مذکر م هم خیلی مورد دارم نمیرن آرایشگاه. حالا البته نه برای صرفه جویی. ولی کلا جالبه و بیشتر عجیب!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی