مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خائن یا راهنما

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ب.ظ

اینروزا که بابا رو مشغول تلگرام میبینم, میرم تو فکر...

به اونروزا که یا خونه نبودم یا اگه بودم ,سر از گوشی برنمیداشتم و تذکرای بابا که چیه این بیلبیلک و مشغولیت جدید؟! چیه این سرتولاک فروبردنا؟!  بیا بیرون. پیش ما باش. یا اصلا برای خودت باش,ولی مفید باش...

خیلی میرم تو فکر. حالا که من درومدم و همون زمان,بابا رو آوردم تو این وادی و گوشی دادم دستش و گفتم اینجور و اونجور ...

گاهی فک میکنم جفا کردم در حقش. آوردمش تو یه وادی که خودم میدونم پوچه اما دستشو گرفتم و کشیدمش وسط.

از طرفی دوست نداشتم بابا از جامعه دور باشه. دوست داشتم از همه چی خبر داشته باشه. وسط باشه. اگه خودش نخواست,اگه تشخیص داد خوب نیست,میکشه بیرون. بذا من آگاهی و وسیله رو بدم,انتخاب با خودش.

حالا دیگه 8 صبح, بابا برای خوندن کتاب بیدار نمیشه. اگرم بشه,گوشی تو دستاشه. فعال گروهها شده. دائم به گوشی وصله.

گاهی فک میکنم آدم خائنی هستم.همون کسی که حرفاش باعث نجاتم شده بودو کشیدم وسط باتلاق...

  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • ۱۸۰ نمایش