مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مزگت

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

یه چن وقتیه دارم فک میکنم مزگت یعنی عبادتگاه. ولی من منظورم موقع انتخاب اسم ، پناهگاه بوده

جایی که بهش پناه بیارم و حرفای پنهان درونمو بنویسم.

عبادتگاه صرفا جنبه خاص رابطه معبود و بنده داره. درصورتی که اینجا محل عمومی برای خوندن با بقیه آدما مث خودمه.

دارم فکر میکنم که از اساس انتخاب این اسم اشتباه بوده و من اون موقع تو هیجان و عجله ، متوجه موضوعی به این واضحی نشده بودم.

سر کلاس متون قدیمی بود که به گوشم خورد. به نظرم خیلی قشنگ اومد. احساس امنیت کردم نسبت به این واژه، به این مفهوم.

برا همین اسم پنهانی ترین حرفای منتشر شده مو گذاشتم مزگت

  • ۹۶/۰۷/۲۵
  • ۱۵۸ نمایش

نظرات (۱)

  • پسر مشرقی
  • مهم معناییِ که خودت بهش می دی و حسی که داری.
    پاسخ:
    نه. اون کلمه اولیه هم مهمه
    کلا هر چیز اولیه مهمه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی