مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نوجوونانه

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ

زهرا 13 سالشه. ازم پرسید من باید برمبنای علایق, زندگیمو بچینم یا مفید بودن؟؟

دهنم باز مونده بود. تو این سن به این چیزا رسیده,اونوقت من با بچه های دانشگاه درخصوص همچین موضوعی نمیتونم بحث کنم چون سطح فهمشون بالاتر از خوردنو دعوا کردن نیمده...هوف

پسرخاله ام 15 سالشه. فیلمهای "سبک زندگی" به زبان اصلی رو خریدم, نشستیم پلی کردیم و درباره اش لکچر دادیم .

 یکی از تفریحاتمون اینه اصطلاحات و عبارات شاخو برای هم توضیح بدیم!

من با سطح درک و علایق بچه های خاله ام بیشتر حال میکنم تا افراد همسن منگل دور و بر خودم.

با اون یکی دخترخاله ام تمرین کردیم چطور یک کلیپ بسازیم. مبانی تدوینو بهش یاد دادم و حالا یه کلیپ در حال ساخت داره...

احساس میکردم نوجونی دوره گهیه که قابل کنترل نیست.همونجوری که خودم داشتمش. ولی انگار اینجوریم نیست. حالا نیازهای ارتباطی من با اینا تامینه.

  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • ۱۸۴ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی