مزگت

مزگت یعنی عبادتگاه
بدون درنظر گرفتن دین خاصی
هروقت نیاز داشته باشم، به اینجا پناه میارم و مینویسم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شروع کار

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ
همونروزا که  زبونم به حرف باز نمیشد و تو گنگی خفه شده بودم,همین ماه رمضون لعنتی, تو اون حالت بی استفادگی و فشار و بیتفاوتی به مرگ و زندگی, آهنگ دانلودی آخر گوشیمو پلی کردم:
نگو توی این هوا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی بجز تو بغلت گریه نکردم
موقعی که نمیدونستم دیگه باید چی کار کنم و همه چی مطلق مطلق بیتفاوتی شده بود,رفتم تو هوای آزاد و هوار هوار اشک ریختم و اینو پلی کردم
حتی نای صدا کردن و مستقیم حرف زدنم نداشتم!

گذشت و گذشت تا چند روز پیش که سرکار تنها بودم و داشتم کارامو انجام میدادم, برای تنوع یکی از آهنگای گوشی رو پلی کردم...
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچکسی غیراز تو برام بخدا خدا نمیشه
انگار داشت باهام حرف میزد! ببین! من اگه بخوام همون کاری رو میکنم که میخوام! کافیه از ته ته دل صدام کنی...

پ.ن.به طریقی با یه مهد آشنا شدم که تاحدودی به خواسته های من نزدیکه! 
چیزی که کاملا قیدشو زده بودم!
هنوز قرارداد نبستم ولی مثکه داره واقعی میشه...
خدا بازم بهم نگاه کرده.
  • ۹۶/۰۵/۲۷
  • ۱۶۶ نمایش